بسته
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
جستجو

فرمول بهره وری با ایجاد فهرست کارها

انتشارات: نشر میلکان
30,000 تومان
راهنمای کاهش استرس با ایجاد فهرست کار کارآمد
اثر دیمن زاهاریادس
ترجمه: مهدی عزیزی
+ -

فهرست کار ساده‌ترین و بهترین روش مدیریت وظایف است، البته به شرطی که آن را به‌خوبی بشناسیم و به‎درستی به کار بگیریم.
بدون داشتن راهبرد مناسبی برای مدیریت وظایف، روزهای ما درهم‌پیچیده و از کنترل خارج می‌شود. با نزدیک‌شدن یا حتی گذشتن مهلت نهایی انجام کارها، سطح استرس ما افزایش می‌یابد. در همین حال، کارهای جدید نیز پشت‌سرهم وارد می‌شوند که همگی نیازمند توجه ما هستند. کم‌کم کار به جایی می‌رسد که فهرست کارها طولانی‌تر از حدی می‌شود که به‌صورت منطقی بتوان انتظار داشت همه‌ی آن‌ها را در زمان مقرر انجام دهیم. به همین سبب استرس و دستپاچگی گریبان‌مان را می‌گیرد.
این وضعِ زندگیِ میلیون‌ها نفر از مردم دنیاست.

با مطالعه‌ی کتاب فرمول بهره‌وری با ایجاد فهرست کارها می‌آموزید چگونه فهرست کارهایی داشته باشید که نتیجه بدهند، فهرست‌هایی که واقعاٌ در انجام کارها به‌خصوص کارهای مهم به شما کمک می‌کنند. نتیجه‌‌ی داشتن چنین فهرستی به اندازه‌ی تفاوت میان دست‌وپنجه نرم‌کردن با استرس مزمن، و یک هفته‌ی کاریِ آرام و لذت‌بخش است.

در این کتاب به نکات طلایی زیر پی می‌بریم:
– هشت دلیلی که نمی‌توانیم فهرست‌های کار روزانه را انجام دهیم.
– ده سیستم فهرست کار که بیش‌ترین محبوبیت را دارند (و اگر عیب‎وایرادی دارند کجاست).
– دستورالعمل گام‌‎به‎گامِ ایجاد یک فهرست کار بی‌نقص.
– ایجاد یک سیستم فهرست کاریِ کارآمد.
– معایب و مزایای فهرست‌های کار آنلاین یا کاغذی.
– ادغام فهرست کارها و تقویم و رسیدن به بهره‌وری بیش‎تر.

نقد و بررسی خود را بنویسید Close Review Form
  • بد
  • عالی
Description

فهرست کار ساده‌ترین و بهترین روش مدیریت وظایف است، البته به شرطی که آن را به‌خوبی بشناسیم و به‎درستی به کار بگیریم.
بدون داشتن راهبرد مناسبی برای مدیریت وظایف، روزهای ما درهم‌پیچیده و از کنترل خارج می‌شود. با نزدیک‌شدن یا حتی گذشتن مهلت نهایی انجام کارها، سطح استرس ما افزایش می‌یابد. در همین حال، کارهای جدید نیز پشت‌سرهم وارد می‌شوند که همگی نیازمند توجه ما هستند. کم‌کم کار به جایی می‌رسد که فهرست کارها طولانی‌تر از حدی می‌شود که به‌صورت منطقی بتوان انتظار داشت همه‌ی آن‌ها را در زمان مقرر انجام دهیم. به همین سبب استرس و دستپاچگی گریبان‌مان را می‌گیرد.
این وضعِ زندگیِ میلیون‌ها نفر از مردم دنیاست.

با مطالعه‌ی کتاب فرمول بهره‌وری با ایجاد فهرست کارها می‌آموزید چگونه فهرست کارهایی داشته باشید که نتیجه بدهند، فهرست‌هایی که واقعاٌ در انجام کارها به‌خصوص کارهای مهم به شما کمک می‌کنند. نتیجه‌‌ی داشتن چنین فهرستی به اندازه‌ی تفاوت میان دست‌وپنجه نرم‌کردن با استرس مزمن، و یک هفته‌ی کاریِ آرام و لذت‌بخش است.

در این کتاب به نکات طلایی زیر پی می‌بریم:
– هشت دلیلی که نمی‌توانیم فهرست‌های کار روزانه را انجام دهیم.
– ده سیستم فهرست کار که بیش‌ترین محبوبیت را دارند (و اگر عیب‎وایرادی دارند کجاست).
– دستورالعمل گام‌‎به‎گامِ ایجاد یک فهرست کار بی‌نقص.
– ایجاد یک سیستم فهرست کاریِ کارآمد.
– معایب و مزایای فهرست‌های کار آنلاین یا کاغذی.
– ادغام فهرست کارها و تقویم و رسیدن به بهره‌وری بیش‎تر.

برچسب های محصول
مشتریانی که این کالا را خریدند، کالاهای زیر را نیز می خرند

کتاب استامبولی

نوشته ها و عکس های سفر به استانبول
نوشته منصور ضابطیان
140,000 تومان

کتاب راهنمای مدیریت احساسات در محیط های کاری

نویسنده: لیز فاسلین و مالی وست دافی
مترجم: مهسا حسینی سارانی
68,000 تومان

کتابی که آرزو می کنید والدینتان خوانده بودند

نویسنده: فلیپا پری
مترجم: سوما فتحی
127,000 تومان

هنر دستیابی به تمرکز

روشی کارآمد برای کسب خروجی بیشتر با کار کمتر
نویسنده: مایکل هایت
مترجم: حمیدرضا توحیدی
60,000 تومان

ایکیگای

راز ژاپنی ها در داشتن عمر طولانی و زندگی شاد
نویسنده: هکتور گارسیا،فرانچسک میرالس
مترجم: گلی نژادی
90,000 تومان