بسته
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
جستجو

منحنی خلاقیت

42,000 تومان
چگونه ایده‌ی درست را در زمان درست پرورش دهیم
نویسنده: الن گنت
مترجم: هما قناد
+ -

الن گَنِت در این کتاب افسانه‌‌ی نبوغ خلاقانه را از بین می‌برد و دانش و رازهای رسیدن به موفقیت تجاری در هر زمینه‌ای را فاش می‌کند.

این باور را به خوردمان داده‌اند که خلاقیت در قلمرو نبوغ قراردارد و در اختیار تعداد کمی از افراد با استعداد و باهوش است که در لحظاتی پیش‌بینی‌ناپذیر به الهام دست می‌یابند… و اگر نابغه نیستیم، بهتر است بساط‎مان را جمع کنیم و تسلیم شویم.یا از این موهبت برخورداریم یا نیستیم. اما الن نشان می‌دهد که چنین چیزی حقیقت ندارد. پژوهش‌های اخیر نشان داده‌اند که پشت هر موفقیت تجاری در هر زمینه‌ی خلاقانه‌ای دانشی قابل‌پیش‌بینی وجود دارد؛ از نوشتن رمانی محبوب گرفته تا راه‌اندازی یک شرکت موفق، یا ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر.

براساس یافته‌های خلاق‌ترین افراد دنیا، هرچه که تازگی داشته باشد و در عین حال آشنا باشد، ما را مجذوب می‌کند. با درک فوت‎وفن‌های آن‌چه که گنت «منحنی خلاقیت» می‌نامد ـ نقطه‌ی تنش مطلوب میان آن‌چه که تازه است و و آن‌چه که آشناست ـ همه می‌توانند به موفقیت عمومی دست پیدا کنند.

گنت در کتابی سرگرم‌کننده، که داستان‌ها و بینش‌های بسیاری، از بنیان‎گذار رِدیت، از مدیر محتوای نت‎فلیکس تا سرآشپزهای برتر کتاب راهنمای میشلن، را شرح می‌دهد، چهار قانون موفقیت خلاقانه را معرفی و الگوی مشترک موفقیت تمام آن‌ها را شناسایی می‌کند.

 

«آیا می‌توانیم یاد بگیریم که خلاق باشیم؟ کتاب منحتی خلاقیت به شکلی متقاعدکننده نشان می‌دهد که: بله می‌توانیم. کتابی که خواندن آن واجب است.»
ـ اما کاراسکو، مدیر ارشد بازاریابی نشنال جئوگرافیک

نقد و بررسی خود را بنویسید Close Review Form
  • بد
  • عالی
Description

الن گَنِت در این کتاب افسانه‌‌ی نبوغ خلاقانه را از بین می‌برد و دانش و رازهای رسیدن به موفقیت تجاری در هر زمینه‌ای را فاش می‌کند.

این باور را به خوردمان داده‌اند که خلاقیت در قلمرو نبوغ قراردارد و در اختیار تعداد کمی از افراد با استعداد و باهوش است که در لحظاتی پیش‌بینی‌ناپذیر به الهام دست می‌یابند… و اگر نابغه نیستیم، بهتر است بساط‎مان را جمع کنیم و تسلیم شویم.یا از این موهبت برخورداریم یا نیستیم. اما الن نشان می‌دهد که چنین چیزی حقیقت ندارد. پژوهش‌های اخیر نشان داده‌اند که پشت هر موفقیت تجاری در هر زمینه‌ی خلاقانه‌ای دانشی قابل‌پیش‌بینی وجود دارد؛ از نوشتن رمانی محبوب گرفته تا راه‌اندازی یک شرکت موفق، یا ایجاد یک کمپین بازاریابی موثر.

براساس یافته‌های خلاق‌ترین افراد دنیا، هرچه که تازگی داشته باشد و در عین حال آشنا باشد، ما را مجذوب می‌کند. با درک فوت‎وفن‌های آن‌چه که گنت «منحنی خلاقیت» می‌نامد ـ نقطه‌ی تنش مطلوب میان آن‌چه که تازه است و و آن‌چه که آشناست ـ همه می‌توانند به موفقیت عمومی دست پیدا کنند.

گنت در کتابی سرگرم‌کننده، که داستان‌ها و بینش‌های بسیاری، از بنیان‎گذار رِدیت، از مدیر محتوای نت‎فلیکس تا سرآشپزهای برتر کتاب راهنمای میشلن، را شرح می‌دهد، چهار قانون موفقیت خلاقانه را معرفی و الگوی مشترک موفقیت تمام آن‌ها را شناسایی می‌کند.

 

«آیا می‌توانیم یاد بگیریم که خلاق باشیم؟ کتاب منحتی خلاقیت به شکلی متقاعدکننده نشان می‌دهد که: بله می‌توانیم. کتابی که خواندن آن واجب است.»
ـ اما کاراسکو، مدیر ارشد بازاریابی نشنال جئوگرافیک

برچسب های محصول