کتاب حاضر به فروشندگان تازهکار و کارآزموده ــ از مشاوران املاک گرفته تا نمایندگان بیمه و نیز بازاریابان تلفنی ــ نشان میدهد چگونه نوشتههای پیش از برقراری تماس را خَلق، و مشتریان کارآمدی از طریق تلفن جذب کنند. این کتاب تکنیکها، نوشتهها و مکالماتی بستهبندیشده و مناسب و راهنمایی عملی و کاربردی در اختیار خوانندگان عزیز قرار میدهد که به آنها در برقراری تماسهایی موفق و صمیمی کمک میکند و در برنامهریزی و اجرای جملات آغازین گفتوگویی جالبتوجه یاری میرساند. مطالب کتاب به خواننده کمک میکند سؤالاتی کلیدی از مشتری بکند، تکنیکهای متقاعدسازی مشتری را بهخوبی بیاموزد، با پارامترهای قانون «تلفن نکنید» کار کند، روی پیغامگیر تلفن پیامهای صوتی وسوسهبرانگیز و مؤثری بگذارد تا نتایج خوبی به بار دهند، بازرسها را با موفقیت پشت سر بگذارد، ارجاعات کیفی خوبی داشته باشد، بازیگران اصلی خوبی بیابد و سرانجام نوشتههای قرارداد فروشی بنویسد تا به بستن قرارداد فروش منجر شوند.