بسته
هیچ محصولی در سبد خرید شما وجود ندارد.
جستجو

تبلیغات به زبان آدمیزاد

انتشارات: نشر هیرمند
60,000 تومان
نویسنده: گری آر.دال
مترجم: راضیه اسلامیه
+ -

تبلیغات به زبان آدمیزاد راهنمایی است که مسیر پرپیچ وخم رسیدن به تبلیغات مثمر را نشان میدهد. این مسیر از کوچه پس کوچه‌ها، خیابان‌های فرعی و بعضاً گذرگاه‌های مخفی میگذرد. تبلیغات ممکن است بسیار هولناک باشد. این حرفه زبان خاص خودش را دارد، با صف طویلی از انتخاب‌های گوناگون سروکار پیدا میکند، زمانیکه به درستی صورت گیرد، نیاز به خلاقیت، شفافیت و اصول پروپاقرصی دارد تا راه خود را باز کند؛ و بالاخره تبلیغات نیاز به پول دارد. اما به هرحال تبلیغات لازمه‌ی موفقیت در تجارت و کسب و کار است. از این راهنمای سفر برای پیدا کردن مسیر خود در راه‌های تودرتوی تبلیغات استفاده کنید؛ با استفاده از این کتاب درمی‌یابید که سنگفرش خیابان‌ها از طلاست.
این کتابی سودآور برای شرکتی بزرگ و تجاری نیست که بودجه‌ای نامحدود برای آب کردن محصولات پرمصرف و نقدینگی بالا برای تبلیغات تلویزیونی دارد، بلکه کتابی برای مقاطعه کاران، صاحبان شرکت‌های کوچک یا متوسط و افراد باتجربه ای است که خدمات مهم ارائه می‌دهند. در یک کلام، کتاب تبلیغات به زبان آدمیزاد به درد کسی می‌خورد که می‌خواهد کار و کاسبی راه بیندازد و به کمک تبلیغات، تجارتی پررونق پایه‌گذاری کند. این کتاب به درد گروه دیگری هم می‌خورد، گروهی که بودجه‌ی تبلیغات درصد زیادی از سود ناویژه ی آنها و درنتیجه بار سنگینی بر سود ویژه‌ی آنهاست.

نقد و بررسی خود را بنویسید Close Review Form
  • بد
  • عالی
Description

تبلیغات به زبان آدمیزاد راهنمایی است که مسیر پرپیچ وخم رسیدن به تبلیغات مثمر را نشان میدهد. این مسیر از کوچه پس کوچه‌ها، خیابان‌های فرعی و بعضاً گذرگاه‌های مخفی میگذرد. تبلیغات ممکن است بسیار هولناک باشد. این حرفه زبان خاص خودش را دارد، با صف طویلی از انتخاب‌های گوناگون سروکار پیدا میکند، زمانیکه به درستی صورت گیرد، نیاز به خلاقیت، شفافیت و اصول پروپاقرصی دارد تا راه خود را باز کند؛ و بالاخره تبلیغات نیاز به پول دارد. اما به هرحال تبلیغات لازمه‌ی موفقیت در تجارت و کسب و کار است. از این راهنمای سفر برای پیدا کردن مسیر خود در راه‌های تودرتوی تبلیغات استفاده کنید؛ با استفاده از این کتاب درمی‌یابید که سنگفرش خیابان‌ها از طلاست.
این کتابی سودآور برای شرکتی بزرگ و تجاری نیست که بودجه‌ای نامحدود برای آب کردن محصولات پرمصرف و نقدینگی بالا برای تبلیغات تلویزیونی دارد، بلکه کتابی برای مقاطعه کاران، صاحبان شرکت‌های کوچک یا متوسط و افراد باتجربه ای است که خدمات مهم ارائه می‌دهند. در یک کلام، کتاب تبلیغات به زبان آدمیزاد به درد کسی می‌خورد که می‌خواهد کار و کاسبی راه بیندازد و به کمک تبلیغات، تجارتی پررونق پایه‌گذاری کند. این کتاب به درد گروه دیگری هم می‌خورد، گروهی که بودجه‌ی تبلیغات درصد زیادی از سود ناویژه ی آنها و درنتیجه بار سنگینی بر سود ویژه‌ی آنهاست.